Počet zobrazení stránky

středa 29. května 2013

Několik fotografií vláčků od firmy Husch z meziválečného období.


Původní stav získané lokomotivy.

Byla poněkud pokroucená, kola uvolněná.


Pohled na hodinový strojek.

Péro bylo utrženo v obvyklém místě u osy na natahování.

Konec péra jsem vyžíhal a vyvrtal nový otvor na uchycení.

Opravený rám a vodní vany, hodinový strojek je již funkční.


Sestra červené ,,rychlíkové" lokomotivy na elektrický pohon ve stavu po vydražení.

Rám v nejslabších místech potrhaný, pod budkou přidělána záhadná svorkovnice.

Kromě tří kol chybí na obou stranách ojnice i křižák.



Rozebraný motor.


Vymontovaný rotor měl na čele vinutí odřený smalt, neboť se při otáčení třel o rám pohonu.


Nahoře je vidět přepínač směru jízdy, uvnitř hlavního rámu jsou znatelné stopy způsobené dřením vinutí rotoru.

Opravený hlavní rám lokomotivy.

Rámy lokomotiv Husch jsou většinou v místech zeslabení otvory pro jazýčky roztržené. Řeším to podletováním ocelovým drátem.


Sestavená lokomotiva s nově vyrobenými ojnicemi a křižáky. Lak opraven a doplněno madlo na kotli.

Souprava od firmy Husch je dosud bohužel bez tendru.

S osobními vozy od firmy Husch.


Vlaková lokomotiva je na elektrický pohon, postrková na péro.


Elektrická i pérová lokomotiva se namáhají s nákladním vlakem.

Rychlíková lokomotiva s osobní soupravou.
Obě předválečné soupravy.






1 komentář:

  1. Gambling Apps in CO, Michigan: Legal sports betting sites
    The state of Michigan, which is 진주 출장안마 expected to 광양 출장샵 offer sports 삼척 출장마사지 betting, is set to launch 충주 출장마사지 in late June as a companion state. In a 인천광역 출장샵

    OdpovědětVymazat